Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Foglálkozásunk jellemzi a mentalitásunkat?
2023. március 10. írta: Gribedlis

Foglálkozásunk jellemzi a mentalitásunkat?

Drága Olvasó!
 
Foglalkozás - mentalitás
 
Ennek a két szónak összhatásában való értelmezéséről írnék.
 
Szerinted a foglalkozás a személy jellemét befolyásolja? Otthon, Veled úgy viselkedik ami jellemző a foglalkozására?
 
pl.
- Katona - akkor olyan mint egy robot, amit mondanak, azt csinálja.
- Pénzügyi ember - csak akkor teheted, ha van rá keret
- Vállalkozik - állandóan elfoglalt
- Cégvezető - majd én megmondom, hogy lesz
- Raktáros - hagyjatok békén elfáradtam
- szakács - csak úgy jó bármi, ahogy én kitaláltam
- sofőr - "én megtehetem "
 
Na ezek sarkalatos mondatok a feladatkörökhöz és lehet nem is igazak, de azért mutattam, hogy szemléltessem, hogy egy foglalkozás és a megnyilvánulás hozza e a kettő összhangját magával.
 
Katona- köztisztségviselő ember - tudja e egyáltalán egy másik - például- vállalkozói létben lévő ember hozzáállásáról bármit is mondani vagy elképzelni annak mindennapjait?
 
Fontos, hogy erről beszéljünk, mert amíg a munkánk teszi ki a napunk nagy részét, biztos vagyok benne, hogy a megnyilvánulásunkat is nagyban áthatja.
 
Szerintem:
- katona (rendőr vagy ilyen beöltözős személy) - kontra - vállalkozó = rossz kombó
- takarítónő - kontra - cégvezető = rossz kombó
 
De megítélhetünk e bárkit a munkája alapján?
 
Lehet, hogy raktáros és folyamatosan olvas és intelligenciája magasabb mint sok cégvezetőé. De nem akar vállalkozni, szereti a munkáját és jól érzi magát benne. Na de ettől olyan amilyen. Nyugodt, békés, mert nem akar cégvezető lenni.
 
Cégvezető pedig nem lenne raktáros. Cégvezetők számomra ma már nem rendelkeznek azzal a tudással, ami kellene ahhoz, hogy méltósággal felnézünk rájuk és tisztelettel fogadjuk a mögöttes tartalmat. Csekély százalék, aki ezt felülbírálja.
 
Az emberek tartanak a rendőröktől, pedig... Emberként.... nem akarok általánosítani.
 
Találkoztam olyan személlyel, rendőrre, aki úgy káromkodott,mint egy kocsis és a nőkkel tapló. Miért? Mert azt hiszi, hogy megteheti. A nő pedig mondja meg, hogy mit akar. Neki, a rendőrnek mindig megmondják, hogy mit kell tenni, nem akar gondolkozni, a nő mondja meg mit akar. Ő katonás rendbe beáll a sorba és csinálja amit mondanak és esze ágában sincs megkérdőjelezni, hogy helyes vagy biztos vagy miért? Ha kell, akkor kell. Viszont mindent pontosan tudni akar.
 
És akkor kiakadnak a társkereső oldalak szereplői, hogy miért az első kérdések egyike, hogy "mivel foglalkozol"? - tessék elgondolkozni ezen.
 
Mi van, ha két nyugdíjas ember találkozik? Talán picit jobb a helyzet, de szerintem a beívódott a mentalitás a bőr alá. Ott is előbújik a személyiségből az életed fő tevékenysége?
Mit gondoltok Olvasók?
 
Szép hétvégét és kiváncsian várom mit gondoltok a közös kapcsolatban a foglalkozás összhangjáról.
 
Ölelés Kr
osszhang4.png

A bejegyzés trackback címe:

https://turbogizi.blog.hu/api/trackback/id/tr2818068816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Figy L M 1 ideYEeeah 2024.01.14. 15:29:47

Határozottan nem! A cégvezető otthon egy papucs. Sőt, van olyan amelyik igényli hogy alázzák.
Mikor katona voltam a parancsnokunk játszotta ott a kemény csávót, hazament ott meg állítólag egy nyámnyila pöcs volt. Később az asszony megcsalta meg otthagyta, és ez meg összes felgyülemlett frusztrációját rajtunk vezette le.
A takarítónő meg egy házsártos hajcsárrá képes válni.
süti beállítások módosítása