Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Női sexualitás nem tabu többé
2023. szeptember 25. írta: Gribedlis

Női sexualitás nem tabu többé

Olvastam egy emailt, amiben arra hívják fel a figyelmet, hogy erre már tanfolyam van.  

Először meglepődtem, aztán azt mondtam, hogy jó. Lehet, hogy be kellene iratkoznom ahhoz, hogy véleményt mondjak róla, de most erre nincs időm. 

 

Mivel hiszem, hogy a nők tanítják a férfiakat, ezért ennek tere és helye van az életben.

Csoportosan vagy nem csoportosan azt most nem tudom mélyen elemezni, mert ez beszélgetések folyamata lenne, hogy egy megfontolt álláspontra jussak. Viszont javaslom! 

 

https://enakademia.net/szabadon-megelt-szexualitas/?mc_cid=fd64bc2b10

Hölgyeim! Tessék utána nézni! 

 

noi_sexualitas.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://turbogizi.blog.hu/api/trackback/id/tr5318221817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása