Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Lehet egyszerre két embert ugyanúgy de másért szeretni?
2023. november 11. írta: Gribedlis

Lehet egyszerre két embert ugyanúgy de másért szeretni?

"- Miért jó neked, ha az én feleségem maradsz? 

- akkor csókollak meg, amikor akarlak. :) " - mindenütt nő c. filmből.

 

- Amióta ismerlek, azóta ilyen jó feneked van. - mondta a lány a fiúnak. 

Minden szögből próbálta a farkát felállítani, hogy aztán magában érezze. 

 

- Volt már a fenekedben valaki? - kérdi a lány

- Igen. De nem férfi. Egyáltalán nem vágyom rá újra. - mondja a fiú

- És arra a nőre aki csinálta? - ösztönből kijött a lányból a kérdés

-  . hosszú szünet - Vele élek együtt. - nehezen, de öszintén válaszolt a fiú.

- Hiányzik neked? - bátor kérdés a lánytól. 

- Csődöt mondtam nála. Egyáltalán nem áll fel a farkam. - meglepő volt, hogy a fiú nem menekült a válaszok elől.

- Ő vágyna rá, hogy együtt legyetek? - csak azért is folytatta a lány. 

- Biztosan. - vágta rá a fiú

- Honnan tudod? Tudod, hogy kielégíti magát vagy lehet, hogy van valakije?  - és még fricskázza a lány. 

- Biztos nincs senkije. Elmegy dolgozni és hazajön, neki  nincsenek görbe útjai.  - nyugodt hangon mondja a fiú.

- Akkor honnan tudod, hogy kielégíti magát? 

- Hallom. 

- Lányod is hallja? - kérdi a lány

- Nem, ő nem hiszem. Szobájában van és az ajtó is csukva. 

- Hol csinálja?

- Fürdőszobában

- Azt hittem este az ágyban.

- Nem. Fürdőben és hallom, amikor elélvez. 

- Ő vágyna rád?

- Lehetséges.  Volt próbálkozásunk, de kudarcba fulladt. 

- Melyikötök kezdeményezett?

- Igazából mind a ketten. 

- De ez nem jó. Se neki, se neked. 

- De minden más jól működik. 

 

Ebben a pillanatban azt gondolta a lány, hogy sose fognak elválni egymástól és Ő marad a 2. pozícióban.

Kívánt engem. Kipróbáltunk  egy kis frissitőt. Ami pont negatívan hatott ránk. De ez sem biztos, mert már előtte érezhető volt, hogy inkább nyugodt és békés a légkör, mint sem szenvedélyes. Amikor azt mondta, hogy márpedig most lesz sex, akkor én befeküdtem a lába közé és számba vettem a farkát és kényeztetést szerettem volna adni. De valamiért már akkor sem éreztem, hogy fantasztikus lennék számára. Ekkor jött a kis gyorsító és  reméltük, hogy az feldob minket. 

Abból a szempontból, hogy vágytunk egymásra az nem volt kérdés. Mérhetetlen sokat csókolóztunk, öleltük egymást. Valamiért egyikünknek sem ment a kielégülés. A puncim, ami mindig izgalmi állapotban van, most tartalékon és az Ő troll harcosa pedig elbújt. Közben akartuk a másiknak a legjobbat. Hangulatban nem volt hiány. Nagyon jól állt a hosszabb haj számára. Mondtam neki, hogy amikor hozzámegyek, akkor ilyen vagy hosszabb haja kell lennie. Nem lehet fekete ruhában és nadrágtartóban kell lennie. Mondta, hogy rendben. :) Belement a játékba. 

Majd jött a beszélgetés, mert egyszerűen nem voltunk többre képesek. Azon mélázott mellettem, hogy akitől kaptuk a frissitőt, azoknak, hogy lehet, hogy ettől ők 2 órán keresztül teszik a szépet egymásnak. 

- Mert fiatalabbak. Mert nem vagyunk egyformák. 

- Múltkori alkalommal, nagyon bejött és a miénk sem volt rövid ideig tartó. Vagyis a múltkori limonádé jobb volt, mint a mostani. Ilyet nem kérünk újra. Csak az előzőt. 

- Most mire gondolsz? 

- Arra hány óra van.

Mondta, hogy mikor kell mennie.

- Még van idő, gyere együnk valamit.

Próbáltam a kenyeret mellette kibontani.

- Azt hittem, hogy nem visel meg, amit mondtál, de mégis. Nem tudom kibontani, kérlek segíts. 

- Én is utálok kibontani bármit, ezért igy szoktam. 

Késsel a ragasztószalag alá nyúlt és szétvágta.  Éreztem, hogy őt is zavarja a beszélgetés és a tett nem léte. 

- Van közöm ahhoz, hogy most ez nem sikerült?

- Hogy miattad van?

- Igen

- Egyáltalán nem! 

Menj készülödj. Felöltözött. Kikisértem, Megcsókolt a számon, mint minden találkozásnál a 17 év alatt. 

_rossy_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://turbogizi.blog.hu/api/trackback/id/tr718256377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása