Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Menekülés a sex elől
2023. november 04. írta: Gribedlis

Menekülés a sex elől

 Szia Olvasó!

Volt már olyan, hogy menekültél olyan helyzet elől, ami arra vezetett, hogy intim viszonyba kerülj a társaddal? 

 

Én voltam már ilyen helyzetben, ennek az oka az volt, hogy nem néztem már a társamra úgy mint egy adonisz, félisten. 

Azt hiszem, hogy akkor kerüljük a másikat, amikor már nem vonzódunk hozzá, de nem merem kimondani, mert egy dominó-effektust indítok el és azt is elrontom, amit még megtartanék a kapcsolatból. 

Vagy?

Még akkor is, ha az aki kerüli a sexet, annak magával van baja? - de nem beszél róla és ha kérdezünk, akkor ideges lesz. 

Lényeg, hogy az aki távolságot tart- annak van a fejében valami, ami miatt a másik fél inkább testvér, jóbarát pozícióba lép. Inkább ráhúznánk még 3 ruhát, mint vetkőztetnénk. 

Ennek folyamánya: Amikor ez még nem felerősödött, csak már a tünet ott van,  a távolságtartó viccet csinál ebből. Ő poénkodik a legjobban ezen. 

- nagyon kívános volt a testem reggel - mondja a lány

- miért nem szoltál? - mondja a fiú

- Miért mit tettél volna? - kérdi a lány

- Eldobtam volna mindent és mentem volna megoldást nyújtani - mondja a fiú. 

 

másik szitu - telefonban

- Édes, fantasztikus volt a sex éjjel. Fergetes volt, nem bírok lábra állni - viccel a fiú

- Ma is tesszük? - viccel tovább a lány.

Bealudtak este és már pár hete nem látták egymást meztelenül. De beszélnek róla, valahogy ezen a szinten megragadt ez az esemény. 

- Persze édesem, de azt a kitekert pózt ma ne csináljuk - viccel tovább a fiú. 

 

 

Következő pillanat: 

7.30-van, hétvége.  fiú felkel - kialudta magát, főz kávét kedvesének és magának. Este megy dolgozni (ez kb. 21 óra tájban). 

- Na csináljunk valamit, mert 14 óráig el kell fáradnom, hogy újra tudjak aludni. Mondd drága mit csinálhatok?

Anno beszélték, hogy garázst pakolnak. De az előző nap problémás volt, nyűgös és még a szerelő is este 21 óra után érkezett. Aztán hiába lesz lomtalanitás, a garázs kipakolás nem oly egyszerű, mert van benne ágy, amit elvisznek valamikor, van benne csocsoasztal amit el kellene juttatni az új tulajdonoshoz - Szóval ezeket még jobbra-balra tologatni kellene. 

- Itt a kávé szivem. - hozza a fiú és odaül a lányhoz az ágy szélére

- Eszedbe jutott, hogy sexeljünk? - kérdi a lány. 

- Eszem ágában sincs sexelni - mondja a fiú

- Meg sem fordult a fejedben? - kérdi a lány - hátha kap egy nyugtató választ

- Egyáltalán nem. - mondja a fiú. 

Fiú kimegy a szobából. Lány a fiú után megy és piszkálja, hogy mi a probléma. 

- Én nem szeretnék felkelni. Én még az ágyban maradnék. Miért nem fekszünk vissza? - unszolja a a lány tovább a fiút, hogy rájöjjön, mi lehet az ok 1 év utáni kapcsolatban, hogy idejutottak. 

- Te nyugodtan feküldj vissza, de nekem kell valamit csinálni. - mondja a fiú

- De miért nem? hisz a múltkor azt mondtad, hogy szóljak?  - még és még megy előre a lány.. 

- Hagyjál már. Tegnap óta nem zuhanyoztam.  - mondja a fiú

- Akkor menj zuhanyozni - mondja a lány - mert ez már baromság.

- Tudod, hogy még nem használható. 24 óra kell a zuhanytálcának. - próbál a fiú valahogy kitérni. 

- Van lavor, melegviz - mondja a lány, mert a kapott válasz az  nem elfogadható a lánynak. 

 

És nem....  Egy nőnek ennél megsemmisítőbb kevés eset van,

Amikor utoljára ilyet átéltem - elváltam. 

sex_nelkul.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://turbogizi.blog.hu/api/trackback/id/tr7818250437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása